Zasadnutie komisie skialpinizmu a zástupcov organizátorov pretekov
Zuberec 18.6.2004 – reštaurácia JUSA
Prítomní: Belicová, Leitner, Dančík Miro, Piták, Rychliková, Danko, Langa Jozef
Ospravedlnili sa : P. Szóistók – Veľká Fatra
Neospravedlnili sa: organizátori z Kráľovej Hole
Priebeh zasadnutia:
Zasadnutie otvorila predsedkyňa komisie Katarína Belicová. Privítala všetkých prítomných
a poďakovala Jánovi Jurinovi zo Zuberca za zorganizovanie miesta pre zasadnutie.
Po tomto úvodnom bode nasledovali ďalšie podľa vopred stanoveného programu:
Najbližšie stretnutie komisie sa uskutoční v mesiaci septembri, resp. v októbri.
Termín a miesto bude dodatočne určený.
Vzhľadom na veľký záujem o organizáciu pretekov
na Slovensku bol po zohľadnení termínu Majstrovstiev Európy- Andorra –
1.-5.3.2005 a prideleného Svetového pohára Nízkym Tatrám zostavený
nasledovný kalendár:
Pretek družstiev platí len pre pretekárov mužov, mužov veteránov nad 40 rokov v A
– kategórii / rovnaká trať pre obe kategórie či v družstvách alebo v jednotlivcoch
/. Ostatní pretekajú len v jednotlivcoch.
Uvažovali sme a bolo zámerom podporiť aj pretek vo Vysokých Tatrách – Tatarkov
Memoriál s predpokladaným termínom začiatok marca. Avšak dodatočne aj po
prísľuboch, organizátori rozhodli, že nemajú záujem o zaradenie do
Slovenského pohára, preto bol pretek vynechaný.
Náhradné termíny na organizáciu preteku do Slovenského pohára – 05.03.2005, prípadne
26.3.2005, avšak len so súhlasom komisie skialpinizmu.
Termíny pretekov v rámci Stredoeurópskeho pohára budú
zverejnené dodatočne. Tie budú zároveň zaradené aj v Slovenskom pohári.
Pre bodovanie Slovenského pohára platia približne rovnaké podmienky ako
v minulosti s tým, že sa bude počítať 6 najlepších výsledkov
z predpokladaných 9 pretekov. Dvojnásobné bodovanie za preteky
v rámci Stredoeurópskeho pohára ostáva. Podmienky bodovania budú upresnené
v dodatku súťažného poriadku, ktorý bude vydaný do 30.9.2004.
Zodpovedný za vydanie: Leitner
Do 19.02.2005 sa budú počítať 3 najlepšie výsledky ako nominačné na ME
v Andorre 01.– 05.03.2005.
Nakoľko nám nie je známy rozpočet pre budúci rok bolo
dohodnuté, že organizátor dostane sumu vo výške 15 000 Sk ako prvú dotáciu / 10
000 Sk pre Veľkú Fatru a 25 000 Sk pre MSR/. Následná výška bude určená
dodatočne podľa finančných možností ale hlavne v závislosti od kritérii /
nie každý rovnako /. Kritériá je potrebné pripraviť do 30.10.2004 /
Zodpovedný: komisia /
Zároveň bolo určené, že štartovné na jeden deň preteku bude vo výške 200 Sk / zaslanie
na účet organizátora 7 dní vopred / a 250 Sk v prípade úhrady na mieste
preteku. V prípade úhrady a nakoniec neabsolvovania preteku bude
zaslaných späť 75 % sumy. V štartovnom nebudú zahrnuté náklady na stravu.
Tieto budú hradené osobitne s možnosťou výberu pretekárom.
- súhlas vlastníkov pozemkov
- pripraviť mapu preteku a zakresliť ju čo najpresnejšie aj s variantami pre zlé
podmienky
- konzultovať požiadavky s ochranou prírody
Zodpovedný: Dančík Miro - do 30.9.2004
Zodpovedný: Belicová - do 31.7.2004
Zodpovedný: Leitner
Zodpovední: Belicová, Leitner
Zapísal: Leitner Miroslav, 23.6.2004